У Німеччині повнопривідний електрокросовер буде коштувати від 95 990 євро.
Свій перший електричний кросовер і за сумісництвом перший п’ятидверний серійний автомобіль британський виробник суперкарів вперше представив минулого літа. Презентація Lotus Eletre (кодова назва Type 132) відбулася після завершення будівництва нового виробничого майданчика Lotus Cars у Китаї. Але офіційно «найшвидший у світі двомоторний електричний кросовер» представлено лише зараз. Всі подробиці про гіперкар, включаючи ціни, озвучили під час глобальної прямої трансляції під назвою Unleash the Future (Дайте волю майбутньому).
Зі слів віце-президента та керуючого директора Lotus Group Метта Віндлі, із запуском Lotus Eletre марка створює «нову породу суто електричних позашляховиків», які використовують 75-річний досвід автовиробника в галузі спортивних автомобілів. Поява у лінійці марки кросовера та ще й повністю електричного стане початком наступного етапу в історії бренду.
На ринку Lotus Eletre запропонують у трьох версіях: Eletre, Eletre S та Eletre R. Перші дві оснащені одним двигуном віддачею 612 к.с. та 710 Нм крутного моменту. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 4,5 с, від 80 до 120 км/год – менше 2,2 с. Максимальна швидкість – 258 км/год.
Версія Eletre R укомплектована двомоторною силовою установкою (по одному двигуну на осі) потужністю 918 к.с. Максимальний крутний момент – 985 Нм. Першу «сотню» такий кросовер залишає позаду за 2,95 секунди після старту. Прискорення від 80 до 120 км/год займає менше 1,9 секунди. Максимальна швидкість сягає 265 км/год.
Ємність тягової батареї у всіх випадках – 112 кВт•год. При підключенні до швидкістної зарядної станції батарея поповнюється від 10 до 80% ємності за 20 хвилин. Паспортний запас ходу складає 600 км у версіях Eletre і Eletre S та 490 км у топовій модифікації Eletre R.
Також Lotus Eletre – перша модель марки з новою фірмовою операційною системою Lotus Hyper OS. Для створення 3D-контенту в ній використовуються ігрові технології Unreal Engine, а також система Digital Head Unit та навігаційні сервіси HERE Technologies. Все це працює на основі кількох процесорів Qualcomm 8155. Підтримка оновлень «по повітрю» дозволяє розширювати функціонал бортового комп’ютера протягом усього життєвого циклу електромобіля.
OLED-дисплеї з сенсорним інтерфейсом мають можливості індивідуального налаштування інформації, яка на них виводиться. Розмір центрального екрану – 15,1 дюйма. Менший екран встановлено на центральній консолі між задніми сидиннями. Також у стандартному оснащенні акустична система Eletre KEF з технологією Dolby Atmos, мультимедійка з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, бездротова зарядка для смартфона, передні сидіння з електроприводом та чотиризонний автоматичний клімат-контроль.
Всі версії кросовера стандартно поставляються з п’ятимісним салоном. Чотиримісний салон доступний як частина пакету Executive. Також запропоновано шесть варіантах оздоблення інтер’єру, які включають екокожу та підлогові килимки й обшивку багажника зі 100-відсоткової переробки.
Продажі Lotus Eletre почнуться з восьми ключових європейських ринків. Пізніше кросовер зявиться в інших країнах регіону. Вихід на ринки Північної Америки, Близького Сходу та Азіатсько-Тихоокеанського регіону заплановано на 2024 рік. Вартість моделі залежатиме від конкретної країни. У Німеччині рекомендована роздрібна ціна Eletre – від 95 990 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, Opel Grandland GSe став першим першим гібридним кросовером нової лінійки бренду.
За матеріалами: Lotus