Можливо, Xiaomi SU7 й продаються як гарячі пиріжки в Китаї, але численні власники зіткнулися з проблемами незабаром після того, як отримали новий електромобіль. Буквально цього тижня власник яскраво-блакитного SU7 залишився в безвиході лише після 39 км пробігу і сказав, що автовиробник відправив машину назад на завод для аналізу та перевірки того, чи можна її відремонтувати.
Відомо, що електричний седан їхав по шосе 5 травня, лише наступного дня після того, як його забрали з центру доставки Xiaomi в провінції Фуцзянь. Раптом він сам вимкнувся, змусивши власника зупинитися.
Повідомлення на цифровій панелі приладів електричного SU7 попереджало, що авто збирається зупинитися, вказуючи водієві зупинитися та звернутися до служби підтримки. Потім з’явилося друге повідомлення про те, що система повного приводу несправна, і електромобіль не може перемикати передачі.
Залишившись на узбіччі дороги, водій був змушений викликати евакуатор, щоб повернути машину в центр доставки. Згідно з джерелами з Китаю, включаючи Autohome і Carnewschina, дилерський центр не зміг діагностувати проблему та повідомив власника, що його авто відправлять назад на завод, щоб з’ясувати, в чому справа.
Власник не хоче ремонтувати автомобіль, натомість він попросив новий SU7. Однак йому кажуть, що це неможливо, оскільки всі екземпляри, які зараз збираються, уже мають власників, тобто йому доведеться розмістити нове замовлення. Повідомляється, що Xiaomi планує організувати повне відшкодування за несправний автомобіль і компенсувати будь-які понесені витрати. За оцінками, Xiaomi виготовила трохи більше 10 000 SU7 з моменту запуску новинки кілька місяців тому.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший електромобіль Xiaomi показали офіційно.