Menu
in ,

Нове покоління електромобіля Toyota RAV4 отримало назву bZ4X та запас ходу 500 км: всі деталі

Продажі ще одного (до цього вже була електрична Toyota RAV4) представника «зеленої» лінійки японської марки стартують на початку 2022 року.

Серійний Toyota bZ4X практично не відрізняється від однойменного прототипу, показаного у квітні цього року на автосалоні у Шанхаї. Автомобіль розроблений Toyota Motor Corporation у партнерстві з Subaru Corporation. Екстер’єр кросовера розроблений відповідно до нового корпоративного стилю, який компанія назвала Hammerhead («Молот»).

В основу моделі лягла платформа e-TNGA, розроблена Toyota та Subaru спеціально для електромобілів. Габаритна довжина автомобіля – 4690 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1650 мм, що робить його порівнянним з Toyota RAV4, але колісна база в 2850 мм проти 2690 мм дозволять запропонувати більш просторий салон.

Цікаво, що серійний електромобіль зберіг навіть штурвал концепту – One motion grip, але щоправда тільки як опція. Особливість такого керма – кут повороту на 150 градусів у кожний бік, що дозволяє керувати автомобілем без зміни хвату. Доповнює картину – «шайба» перемикання коробки та окрема кнопка паркінгу.

Toyota bZ4X запропонують у двох версіях: з одним та двома електродвигунами. У монопривидній версії віддача агрегату складе 204 к.с., повнопривідній – 218 к.с. (два двигуни по 109 к.с.). Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/м – 8,4 та 7,7 секунд відповідно.

Варіант батареї один – літій-іонна ємністю 71,4 кВт•год. Запас ходу передньопривідного bZ4X – 500 км, повнопривідного – 460 км. Наявність підтримки зарядки від швидкісних терміналів потужністю 150 кВт дає змогу поповнити батарею до 80% ємності за 30 хвилин.

Анонсована компанією «зелена лінійка» beyond Zero («за межами нуля») включатиме 15 моделей різних класів та типів. Заявки на реєстрацію товарних знаків від bZ1 до bZ5 компанія подала у 2020 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota розробляє автомобілі з сонячними панелями на даху.

За матеріалами: Toyota

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version