Наступне покоління XC90 від Volvo Cars — електромобіль, який представлять у 2022 році. У стандартній комплектації авто буде оснащено інноваційними технологіями безпеки, які допоможуть врятувати ще більше життів. Цим компанія встановлює новий еталон безпеки автомобілів.
Електричний позашляховик постачатиметься із найсучаснішими датчиками, включаючи технологію LiDAR від Luminar, та автономним комп’ютером для керування, що працює на базі однокристальної системи NVIDIA DRIVE Orin™. Поєднуючи це з програмним забезпеченням Volvo, Zenseact та Luminar у технологіях запобігання зіткненням наступного покоління, Volvo Cars прагне зменшити кількість смертей та аварій.
Хакан Самуельссон, генеральний директор Volvo Cars відмітив, що маючи цей комплекс технічних засобів у стандартній комплектації, компанія Volvo Cars зможе постійно вдосконалювати функції безпеки віддалено та впроваджувати прогресивні системи автономного керування.
З новим пакетом безпеки Volvo Cars планує зменшувати кількість зіткнень завдяки віддаленим оновленням ПЗ. Нові технології також розроблені спеціально для тих дорожньо-транспортних ситуацій, які призводять до серйозних травм та летальних випадків.
«У нашому прагненні постачати найбезпечніші автомобілі стратегічною метою є досягнення нульової кількості зіткнень та уникнення аварій взагалі, — зауважив Хенрік Грін, головний технічний директор,— постійно вдосконалюючи наші технології безпеки завдяки віддаленим оновленням, ми очікуємо, що зіткнення ставатимуться дедалі рідше, і ми сподіваємося врятувати більше життів».
Дана технологія з часом вдосконалюватиметься, стаючи дедалі більш функціональною. Вона дозволить автомобілю покращувати можливості водія у критичних ситуаціях. В той час як попередні покоління технологій здебільшого покладались на попередження водія про потенційні загрози, ця технологія безпеки з часом все частіше втручатиметься за необхідності запобігання зіткненням.
З огляду на те, що порятунок життя та запобігання травмам залишаються першочерговим завданням компанії, Volvo Cars також бачить потенційну вигоду і від зниження страхових витрат, оскільки дорожньо-транспортні пригоди за участі автомобілів Volvo траплятимуться дедалі рідше.
Окрім ряду датчиків та комп’ютера зі штучним інтелектом, майбутня флагманська модель Volvo також буде оснащена резервними системами для ключових функцій: керування та гальмування. Вони підготують апаратне обладнання до безпечного автономного водіння.
Ці резервні системи, разом із LiDAR, обчислювальними ресурсами та програмним забезпеченням, уможливлять функціонування системи Highway Pilot. Її розроблено у співпраці з Zenseact, компанією-розробником ПЗ для автономного водіння, яка належить Volvo Cars.
Функцію автономного водіння для використання на автомагістралях та опціональну систему Highway Pilot активують для клієнтів після перевірки безпечності та законності для окремих географічних локацій та умов.
На початку цього року компанія Volvo Cars оголосила, що використовуватиме технологію NVIDIA для централізації обробки даних. Основний та автономний комп’ютери для керування режимом роботи двигуна і трансмісії з часом дозволять автомобілям ставати безпечнішими, більш персоніфікованими та екологічнішими завдяки віддаленим оновленням. Водночас, комп’ютери на базі NVIDIA забезпечать обчислювальну потужність для огляду та процесу обробки системи LiDAR.
Нова технологія безпеки демонструє, наскільки Volvo Cars вірить у співпрацю з такими лідерами, як Luminar, NVIDIA та Zenseact, прагнучи й надалі створювати найбезпечніші авто. Таке партнерство забезпечує Volvo Cars технологічною базою та посилює лідерську позицію серед компаній, що постійно трансформуються.