Menu
in

Нова Mazda 6 вперше стала електромобілем: отримала задній привід та нову назву

Японський автовиробник представив електричний седан EZ-6 для китайського ринку, який стане наступником моделі Mazda 6 з двигуном внутрішнього згоряння.

Варто зазначити, що нова Mazda базується на тій же архітектурі EPA1, що й седан Deepal SL03, вироблений китайським партнером у рамках спільного підприємства Mazda й Changan. Відомо, що виробництво нової моделі розпочнеться до кінця цього року.

Новий електромобіль має 4921 мм в довжину, 1890 мм в ширину і 1485 мм у висоту. На жаль, Mazda ще не надала технічних характеристик новинки, але відомо, що електромобіль матиме ідеальний розподіл маси по осям – у пропорції 50:50. Очікується, що електромобіль матиме запас ходу на рівні 600 км, а версія з ДВЗ – близько 1000 км.

Ймовірно, електричні силові агрегати від Deepal SL03 будуть пропонуватися й в EZ-6. Китайський седан доступний з акумуляторними блоками ємністю 58,9 кВт*год і 66,8 кВт*год, які приводять у дію задній електродвигун потужністю 215 к.с., а також 255-сильний електромотор на передній вісі.

За словами представників японського автовиробника, новий електромобіль реалізує філософію дизайну Mazda під назвою Soul of Motion із тонкими світлодіодними фарами та яскравою решіткою радіатора. У салоні знайшлось місце для 14,6-дюймового дисплея інформаційно-розважальної системи та 10,2-дюймової цифрової панелі приладів.

У Mazda кажуть, що EZ-6 отримає інтелектуальну систему паркування, яка дозволяє керувати автомобілем голосом, навіть коли водій знаходиться на вулиці.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mazda випустить 13 електрифікованих моделей до 2025 року.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version