Виготовлено прототип літій-металевої батареї вдвічі меншої за літій-іонну такої ж ємності.
General Motors зацікавився літій-металевою батареєю стартапу SolidEnergy Systems (SES) з Массачусетса, яка при майже вдвічі менших розмірах, ніж у літій-іонного елемента, може запропонувати ту ж ємність.
Як повідомили в концерні, угода з SES дозволить GM отримати батарею, набагато меншу за вагою, ніж існуючі літій-іонні аналоги і, як результат, суттєво знизити масу своїх електромобілів.
Навесні 2020 року General Motors представив батарею власної розробки – Ultium, здатну забезпечити запас ходу понад 640 км. Новий акумуляторний блок представляє собою конструкцію, що дозволяє компонувати елементи з урахуванням специфіки кожної окремої моделі, як вертикально, так і горизонтально. Планується 19 різних конфігурацій батарей ємністю від 50 до 200 кВт•год. Працює Ultium під напругою 400 або 800 В та підтримує зарядку потужністю до 350 кВт.
Як заявили в GM, до середини десятиліття акумуляторні блоки Ultium нового покоління будуть на 60% дешевше нинішніх та при цьому вдвічі перевершать їх по питомій енергоємності.
Вперше GM інвестував у SES у 2015 році. В рамках нової угоди про спільні розробки GM та SES планують до 2023 року побудувати в Уобурні (Массачусетс) лінію з виробництва передсерійних акумуляторів великої ємності.
Також серед інвесторів стартапу китайська автомобілебудівна компанія SAIC Motor, південнокорейський виробник акумуляторів SK Innovation та постачальник обладнання для виготовлення чіпів Applied Materials.
Як раніше повідомляв Autogeek, General Motors побудує ще один завод з випуску батарей у США.