Компанія з Фінляндії Linkker, яка спеціалізується на виробництві електробусів, випустила комплект LinkDrive, що дозволяє зробити з дизельного автобуса електричний.
Таким чином автовиробник намагається прискорити процес переходу на громадський транспорт з нульовим рівнем шкідливих викидів.
Першим таким переобладнаним автобусом став низькопольний MAN A22. В комплект LinkDrive ввійшли тягова система, акумуляторна система, блок розподілу живлення, система управління автобусом, система підключення для зарядки і модернізація робочого місця водія.
Модель отримала блок акумуляторів на 177 кВтгод, які встановили в задній частині та на даху.
На одному заряді електричний MAN може проїжджати близько 130 кілометрів. Для нормальної роботи на лінії йому необхідно всього два-три рази на день підключитись до станції швидкої зарядки.
В Linkker зазначили, що для встановлення комплекту LinkDrive найкраще підходять п’яти-семирічні автобуси, що мають достатньо місця для встановлення блоку акумуляторів.
За словами розробників, при умові швидкої зарядки протягом 2-20 хвилин загальний пробіг електробуса в день може досягти і 400 кілометрів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Південний машинобудівний завод імені О. М. Макарова, відомий як Південмаш, підписав меморандум про співпрацю з південнокорейською компанією Caris. В рамках угоди український завод виготовлятиме електробуси та зарядні станції.
По матеріалах: linkkerbus.com.