Menu
in

Nissan представив новий підхід до розробки силових установок для електромобілів

YT Thumbnail for Feature video highlighting Nissan's milestones in developing EV and e-POWER cars. Developing "X-in-1“, modularized powertrain sharing core components for EV as well as e-POWER, which we announced in Ambition 2030, is on course. By adopting "X-in-1," Nissan aims to reduce powertrain costs by 30% by 2026.

Компанія Nissan представила новий підхід до розробки електрифікованих силових установок, який назвали «X-в-1». Він передбачає, що основні компоненти силових агрегатів електромобілів і технології e-POWER стануть модульними та універсальними для всіх моделей авто компанії, що дозволить скоротити виробничі витрати на 30% до 2026 року порівняно з 2019 роком.

Результатом впровадження підходу «X-в-1» стане зростання конкурентоспроможності електромобілів Nissan і автомобілів оснащених технологією e-POWER. Також компанія Nissan розробила прототип силової установки 3-в-1, яка складається з модульних двигуна, інвертора та редуктора, призначених для електромобілів. Прототип 5-в-1, в якому додано модульні генератор і підсилювач, використовуватиметься в автомобілях з e-POWER.

Принцип «X-в-1», який дає можливість комбінувати вузли у варіаціях 3-в-1, 5-в-1 та в інших варіаціях, дозволить виробляти основні агрегати для електромобілів та автівок з e-POWER на одній виробничій лінії.

У 2010 році Nissan став першим автовиробником, який запустив у масове виробництво 100% електромобіль Nissan LEAF. З метою вдосконалення своїх технологій для електромобілів Nissan уважно прислухався до побажань клієнтів у різних країнах світу. Результатом стала унікальна технологія e-POWER, яку Nissan представив у 2016 році. Вона дозволяє водіям насолоджуватись усіма перевагами водіння електромобілем, але при цьому використовує бензиновий двигун, який працює у якості генератора енергії, а тому авто не потрібно заряджати.

Принцип «X-в-1» у розробці електрифікованих силових установок має такі плюси:

  • Основні компоненти є модульними та універсальними для всіх моделей компанії, що підвищує ефективність виробництва та знижує витрати на виготовлення силової установки приблизно на 30% порівняно з 2019 роком. Мета Nissan – до 2026 року зробити автомобілі з системою e-POWER такими ж доступними, як і традиційні авто.
  • Зменшення ваги та габаритів вузла покращують ходові якості автомобіля та знижують рівень шуму та вібрації
  • Зменшення використання важких рідкісноземельних елементів до 1% або менше при виробництві силових установок
За допомогою підходу X-in-1 Nissan прагне ще більше підвищити конкурентоспроможність своїх електромобілів і автомобілів e-POWER. Компанія Nissan розробила прототип трансмісії 3-в-1, який складається з двигуна, інвертора та редуктора, який планується використовувати в електромобілях. Прототип 5-в-1, який додатково модульує генератор і підсилювач, планується використовувати в автомобілях з e-POWER.

Старший віцепрезидент Тосіхіро Хіраї, який керує процесами розробки силових агрегатів і технологій для електромобілів, ділиться:

«Ми максимально ефективно використовуємо наші експертні знання і ноу-хау, здобуті за понад десятиріччя роботи у сфері розробки та виробництва технологій для електромобілів. Наші інновації у сфері розробки силових електроагрегатів створюють нові споживацькі цінності та можливості для широкої реалізації електричних та електрифікованих автомобілів».

В рамках довгострокової програми Nissan Ambition 2030 компанія має за ціль доповнити свій модельний ряд 27 новими електрифікованими моделями, серед яких 19 електромобілів, вже до 2030 фінансового року. Nissan прагне, щоб якомога більше категорій споживачів високо оцінили унікальні переваги її електрифікованих автівок, пропонуючи відповідні для певного ринку моделі у свій час.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version