Nissan планує перевести частину своїх електромобілів на літій-залізо-фосфатні (LFP) акумулятори, щоб знизити ціни на електромобілі. На думки менеджерів компанії, нові акумулятори будуть на 20–30% дешевше, ніж літій-іонні батареї. Цей крок дозволить японським електромобілям конкурувати з BYD.
Зазначається, що нові електромобілі Nissan з літій-залізо-фосфатними батареями будуть продаватися на ринках, що розвиваються, вже у 2026 році. Варто зазначити, що хоч даний вид батарей на 30% дешевший у виробництві, він також має меншу щільність енергії. Батареї LFP мають на 20-30% менший запас ходу, ніж літій-іонні.
Відомо, що Nissan розробляє нову технологію акумуляторів на своєму науково-дослідному заводі в Японії. За даними джерел у компанії, Nissan може виготовляти більш прості та доступні батареї на своєму заводі в Йокогамі.
Згідно з даними Китайського інноваційного альянсу автомобільної промисловості, BYD домінувала на ринку акумуляторів LFP з часткою ринку у 41,1%. Компанія CATL посіла друге місце з долею у 33,9%.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Європі продали 100 000 Nissan обладнаних технологією e-POWER.