Menu
in

Nissan нарощує темпи електрифікації: ставка на флагман – Ariya

Прес-служба компанії Nissan опублікувала оновлений план експансії марки на електромобільний ринок. Зокрема, названі нові цілі щодо США. До кінця десятиліття продажі електромобілів марки на цьому ринку повинні бути збільшені до 40% від загального обсягу. Ця мета цілком відповідає раніше озвученим планом повної відмови від ДВЗ до 2050 року.

У керівництві Nissan роблять ставку на новий флагманський кросовер Ariya, продажі якого за межами Японії планувалося почати цієї осені. Як заявив раніше віце-президент компанії Асака Хошино, планами виробника завадила пандемія Covid-19: вихід електрокросовера Nissan Ariya відклали на півроку. В Японії продажі моделі стартують до кінці цього року, а на інших ринках, в тому числі і в Україні – в 2022 році.

На вибір запропонують п’ять модифікацій Ariya з переднім та повним приводом (з один двигуном потужністю 242 к.с. або двома сукупної віддачею 281 або 306 к.с.). Варіантів батареї два – на 65 або 90 кВт•год. Запас ходу – від 360 до 500 км у циклі WLTP в залежності від версії. Найповільніша передньопривідна модифікація кросовера прискорюється з 0 до 100 км/год за 7,5 секунд, найшвидша повнопривідна – за 5,1 секунди.

Як раніше повідомляв Autogeek, Nissan Leaf подешевшав на $6 500 і став найдоступнішим електромобілем в США.

За матеріалами: Nissan

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version