Комерційний підрозділ Volkswagen привіз на IAA MOBILITY 2021 у Мюнхені власну версію електровена ID. Buzz.
Від концепту 2017 року прототип під назвою ID. Buzz AD відрізняється дизайном бамперів та світлотехніки, а також наявністю величезної кількості датчиків, що забезпечують роботу системи автономного управління на кузові. Зі слів розробників, системи електровена здатні виявляти предмети на відстані понад 400 метрів від нього.
На здатність до самоуправління вказує напис «self-driving test vehicle» (самоврядний випробувальний автомобіль) на кузові. Також кузов прототипу прикрашений логотипами двох стартапів, які беруть участь у його розробці. Один з них – MOIA – спеціалізується на мобільних сервісах і повністю належить Volkswagen Group, інший – Argo AI – займається робототехнікою та штучним інтелектом. Німецький концерн один з найбільших його інвесторів.
Ніякої технічної інформації про майбутній серійний ID. Buzz AD компанія не надала. Відомо, що наразі прототипи електровена проходять дорожні випробування, а з 2025 року використовуватимуться для комерційних перевезень у деяких європейських країнах.
Серійна версія базового Volkswagen ID. Buzz в пасажирській та вантажній модифікаціях з’явиться до кінця 2022 року, хоча спочатку «Microbus нової ери» обіцяли випустити ще до кінця минулого десятиліття. Першим ринком моделі стане Європа В США ID. Buzz з’явиться трохи пізніше.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий бюджетний електромобіль Volkswagen ID. Life оцінили у 20 000 євро.
За матеріалами: Volkswagen