Прототип чотиридверного електричного купе помітили на Нюрбургрингу.
Повністю електричне чотиридверне купе Porsche Taycan вийшло на ринок у 2019 році. Наразі флагманом сімейної лінійки є версія Turbo S, але найближчим часом це може змінитися. Видання Carscoops опублікувало шпигунські знімки прототипу нової модифікації Taycan, поміченої неподалік Нюрбургрингу.
Автомобіль на фото відрізняється більш помітним аеродинамічним обвісом, що дозволяє припустити, що Porsche готує гарячу версію купе. Зокрема, у прототипа більш помітний передній спліттер з подовженими бічними плавцями, гостріші бічні пороги, перероблений задній дифузор та фіксоване заднє антикрило на вбудованому спойлері.
Звичайно, новий боді-кит не такий екстремальний, як у Porsche 911 GT3 RS, але певне збільшення притискної сили все ж таки забезпечить. Хоча навіть стандартна версія Taycan досить впевнено почувається на дорозі завдяки встановленому у підлозі акумуляторному блоку.
Ще одна цікава деталь – новий набір двоколірних легкосплавних колісних дисків з порожнистими спицями та жовтими гальмівними супортами. Пізніше прототип було помічено на Нюрбургрингу, де він нарізав кола під управління професійного тест-пілота Porsche Ларса Керна. Для заїздів по «Піннічній петлі» на купе встановили золотисті п’ятиспицеві диски, а у салоні з’явивися каркас безпеки.
Нинішній флагман Porsche Taycan Turbo S пропонує 750 к.с. та 1050 Нм крутного моменту. Якою буде віддача двигуна у версії GT залишається загадкою. Не викликає сумніву, що нове купе отримає орієнтоване на трек шасі та позбудеться ряду «стандартних» елементів задля зниження ваги. Це дозволить поліпшити керованість та підвищити продуктивність автомобіля.
Офіційно розробку Porsche Taycan GT німецька марка поки не підтвердила. Якщо помічений на Нюрбургрингу автомобіль перетвориться на серійний, то не виключено, що він стане новим рекордсменом траси серед електромобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche Taycan встановив новий рекорд швидкості на Нюрбургрингу серед серійних електромобілів.