Menu
in ,

Німецька компанія побудувала революційний двигун для електромобілів, що не перегрівається: як він працює

Мотор німецької компанії здатний безперервно видавати понад 90% своєї пікової потужності без перегріву.

Німецька компанія Mahle GmbH розробила безмагнітний електричний двигун для електромобілів – Superior Continuous Torque (SCT). Офіційна прем’єра агрегата відбудеться на виставці IAA Transportation у Ганновері у вересні цього року, але перша інформація озвучена вже зараз.

У компанії проєкт SCT називають революційним мотором з «покращеним безперервним крутним моментом». За даними розробників, він здатний безперервно видавати понад 90% своєї пікової потужності без перегріву. При цьому він компактніший та легший, ніж мотори нинішніх електромобілів.

Для запобігання перегріву, яким страждають класичні електродвигуни, у ньому використовується інноваційна система масляного охолодження. Вона подає масло через центральний впускний клапан, а потім за рахунок відцентрової сили ротора нагнітає масло до котушок статора. Вироблене при цьому тепло може бути зібране та спрямоване на інші «потреби» автомобіля або виведене через радіатор.

Як йдеться в офіційному прес-релізі Mahle, цей «виключно компактний, легкий і ефективний електромотор може тягнути величезну електричну вантажівку вгору довгим крутим гірським перевалом без втрати потужності або витримувати серйозні навантаження на гоночних треках». При цьому він може однаково успішно використовуватись у легкових та вантажних автомобілях, будівельній техніці та важких тракторах.

Коли такі ефективні, а головне компактні та дешеві двигуни з’являться у серійних електромобілях, не уточнюється. Головне, що розробка німецьких інженерів дозволить позбутися залежності від китайських постачальників рідкісноземельних металів. Для виготовлення SCT вони не потрібні.

Як раніше повідомляв Autogeek, Land Rover Defender обладнали електродвигуном від Tesla Model S.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version