Electrek опублікував результати нового дослідження Recurrent. Його метою було визначення впливу кліматичних умов на термін служби акумуляторів Tesla.
Як з’ясувалося, електромобілі Tesla, що експлуатуються в більш холодному та прибережному кліматі в середньому мають кращий показник запасу ходу, ніж у гарячому. Такого висновку в Recurrent дійшли, проаналізувавши дані про більш ніж 12 500 автомобілів Tesla в США. Так, у спекотних районах акумулятори електромобілів Tesla Model Y 2020 року зберегли 92% початкового діапазону, тоді як у холодних – 95%.
Recurrent пояснює різне зношування батарей тим, що в умовах високих температур навколишнього середовища у батареї прискорюються електрохімічні процеси, що і призводить до передчасного зносу. Для інформації, загальноприйнятий поріг деградації батареї становить близько 30 градусів за Цельсієм. Якщо вірити Recurrent, все, що вище прискорює знос акумулятора Tesla.
У той самий час сильний холод негативно впливає запас ходу електромобіля. Як ці два факти врівноважують один одного, не уточнюється.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla суттєво скоротить витрати на виробництво.