Компанія Hyundai вирішила створити окремий бренд для своїх моделей, які використовують водень як паливо.
Декілька днів тому південнокорейська компанія подала в Австралії заявка на реєстрацію товарного імені Neptune.
Заявка на реєстрацію товарного імені на території Австралії була подана пару днів назад.
Hyundai входить до переліку тих небагатьох автовиробників, які роблять ставку на авто на водневих паливних елементах (FCEV). Представником цього сегменту є кросовер Hyundai Nexo. Проте реєстрація компанією нового бренду свідчить про те, що автовиробник планує розширювати свій модельний ряд з водневими паливними елементами.
У поданій Hyundai заявці на реєстрацію вказано, що вона призначена для використання на «електромобілях, що використовують для збереження енергії водневі паливні елементи», а також «на вантажних автомобілях з електроприводом».
Про те, що новий суббренд Hyundai пов’язаний із FCEV, пояснити дуже легко. Адже Neptune був богом моря у римлян, а у воднемобілів кінцевим продуктом є вода.
Нагадаємо, Hyundai планує в рамках програми FCEV Vision 2030 випускати не менше 500 тисяч воднемобілів у рік до 2030 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Toyota показала друге покоління свого воднемобіля Mirai. Оновлена модель має абсолютно іншу, більш агресивну зовнішність, ніж її попередник.
За матеріалами: motor1.com