Menu
in

Неефективний напрямок: екс-голова Renault-Nissan-Mitsubishi розкритикував перехід на електромобілі

Топ-менеджер вважає розвиток електричного напрямку Nissan неефективним.

Карлос Гон продовжує атакувати своїх колишніх підопічних. Чергову порцію «жовчі» топ-менеджер озвучив під час онлайн-прес-конференції в Клубі іноземних кореспондентів Японії, під час якої обговорювалася електрифікація автопрому.

На думку Гона, Nissan, який він очолював з 1999 року, досі остаточно не визначився з вектором подальшого розвитку, зокрема, електричного напрямку, а всі його дії надто повільні. Хоча перехід на «зелені» технології розпочався ще у грудні 2010 року із запуском Nissan Leaf. На той момент світ виявився не готовим до нового етапу розвитку автопрому.

«Коли я запустив перший електромобіль для масового ринку, всі, як ви пам’ятаєте, сміялися з нас: хлопці, зрозумійте, ви заблукали!», – нагадав Гон висловлювання тих часів.

Через низький попит альянсу довелося відмовити від запланованих восьми «батарейних» моделей (по чотири Nissan та Renault). В результаті було випущено лише дві: хетчбек Nissan Leaf та фургон Nissan e-NV200. Зараз зовсім інші часи, але, на думку Гона, альянс використовує можливість на повторний, успішніший старт не ефективно. Настав час відмовитися від ДВЗ і чим швидше, тим краще.

Повільність у цьому напрямку може зіграти злий жарт навіть з такими відомими марками, як Renault, Nissan та Mitsubishi. Особливо з огляду на темпи просування на електромобільний ринок китайців.

«Китайці мають намір красиво розіграти електрифікацію, а швидкість змін визначить, хто стане переможцем. Вони (Nissan) справді перебувають у дуже поганому становищі у цій гонці. Вони не мають бачення. Вони не знають, куди йти. У них немає жодного уявлення про цю найпотужнішу технологічну трансформацію, яка відбувається зараз», – сказав Карлос Гон, назвавши свою колишню компанію «позбавленою бачення в цю нову еру».

Нагадаємо, що до 2030 року Nissan планує електрифікувати 50% модельної лінійки, витративши на розробку та випуск електромобілів ы гібридів 18 мільярдів доларів.

У 2018 році Карлос Гон був заарештований прокуратурою Токіо за звинуваченням у порушенні фінансового законодавства Японії. У 2019 році екс-глава альянсу втік з-під домашнього арешту до Лівії. Наразі Гон проживає в Бейруті і продовжує заперечувати свою провину та всіляко «нагадувати» колишнім підлеглим про своє існування.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні зросла частка продажів нових електромобілів.

За матеріалами: InsideEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version