Lucid буквально через декілька місяців після початку доставки клієнтам електромобілів Air заявив про їх відгук.
Причиною стала несправність в передній стійці.
В цілому автовиробник відкличе 203 електромобіля. Існує ймовірність, що амортизатор передньої стійки зібрали неправильно – стопорні кільця на деталі встановили в неправильній позиції.
В Lucid розраховують на те, що лише один відсоток відізваних електромобілів матиме неправильно виготовлені деталі. Тим не менше автомобілі потрібно перевірити, адже несправність частини підвіски різко збільшує ризик аварії.
Власники Air отримали листи, де їх інформували про відгук, 21 лютого.
“Ця проблема може стати причиною раптової втрати дорожнього просвіту, вібрації транспортного засобу та пошкодження передньої гальмівної системи, що збільшує ризик аварії. Все це може статись без попередження водія. Якщо несправність призведе до пошкодження електричних з’єднань демпфера, водій отримає попереджувальне повідомлення “Несправність керування підвіскою. Звертайтеся до сервісного центру””, – йде мова в надісланому повідомленні.
Також може бути пошкоджено шланг з гальмівною рідиною і тоді водій отримає повідомлення про низький рівень гальмівної рідини і, ймовірно, про втрату гальмівних характеристик.
Lucid перевірить та полагодить, якщо це буде необхідно, амортизатори стійки безкоштовно. Цей процес може зайняти до чотирьох годин.
Як раніше повідомляв Autogeek, перші клієнти отримали свої автівки Air на спеціально організованому заході Lucid Rally, в штаб-квартирі автовиробника в Ньюарку, штат Каліфорнія.
По матеріалах: carscoops.com.