Lexus відіграватиме ключову роль у планах японського автовиробника щодо розвитку електромобілів. Після відкриття своєї нової глобальної штаб-квартири Lexus використовує стратегію “аджімігакі”, щоб оновити бренд.
Японський термін “аджімігакі” означає “витонченість смаку”. Відкривши двері свого нового центру досліджень і розробок у Тойота-Сіті, Японія, у березні, Lexus планує використовувати найновіші технології та інструменти для розробки електромобілів та гібридів.
Зазначається, що Lexus вперше зможе проектувати, розробляти, створювати прототипи та тестувати автомобілі під одним дахом. Toyota також використовуватиме “передове цифрове обладнання” для прискорення розробки та виробництва.
Під час церемонії відкриття голова Toyota Акіо Тойода сказав, що близько 3000 людей будуть “випробовувати, ламати та вдосконалювати автомобілі тут”. Тойода додав, що чим більше ми їздимо та ламаємо машини, тим кращими вони стають.
Під час ексклюзивної екскурсії по заводу Саймон Хамфріс, керівник глобального дизайну Toyota, сказав, що новий центр революціонізує виробництво автомобілів Lexus, одночасно прискорюючи перехід компанії на електромобілі.
“Зважаючи на кількість проектів, які ми реалізуємо, можливість зібрати все це в одному місці є надзвичайно важливою”, – пояснив Хамфріс.
Також стало відомо, що нова платформа для електромобілів наступного покоління від Toyota дебютує на Lexus у 2026 році. Зазначається, що до 2030 року Lexus планує запропонувати електрифікований варіант для кожної моделі у своїй лінійці, а до 2035 року Lexus планує перейти на випуск виключно електромобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Lexus назвав ціни найдешевшого кросовера у Європі.