Перші випробування екологічно чистого локомотиву розпочнуться у березні 2022 року.
HYBARI – це абревіатура від Hydrogen-Hybrid Advanced Rail Vehicle for Innovation (воднево-гібридний удосконалений рейковий транспорт для інновацій). Проєкт водневого локомотива розробила японська залізнична компанія JR East.
Наразі для транспортування вантажів у сільських районах Японії компанія використовує тепловози на дизельному паливі, які щорічно викидають у атмосферу близько 2,5 млн. тонн вуглекислого газу. До 2030 року JR East планує знизити обсяги шкідливих викидів на 50%, а до 2050 року стати повністю вуглецевою-нейтральною.
Досягти поставлених цілей компанія розраховує шляхом заміни дизельних локомотивів водневими. Як відомо, двигуни таких транспортних засобів працюють за рахунок хімічної реакції між воднем, що зберігається у паливних баках, та атмосферним киснем. При цьому єдині викиди – чиста водяна пара.
Повідомляється, що розроблений спеціалістами JR East водневий локомотив HYBARI здатний проїхати 140 км. без дозаправки. Ходові випробування свого «зеленого» поїзда компанія розпочне вже у березні цього року.
Як раніше повідомляв Autogeek, воднемобіль Hyundai Nexo здійснив шестигодинний заїзд при мінусових температурах.
За матеріалами: 4pda