Menu
in

Не для ключових споживачів: Renault розгорнув дивну рекламну кампанію нового електромобіля

Компанія Renault покинула американський ринок понад 30 років тому, завершивши офіційну діяльність у США в 1987 році. Відтоді французький автовиробник у будь-якому вигляді відсутній у Новому Світі. Проте, якщо ви сьогодні прогуляєтеся модним районом Вільямсбург у Брукліні, Нью-Йорк, ви можете побачити гігантську рекламу Renault 5 E-Tech – нового міського електромобіля бренду.

Як повідомляє французьке видання L’Auto-Journal, нова маркетингова кампанія Renault націлена на європейських туристів в Америці. Кампанія активно просуває модель, яка була представлена ​​на початку цього року. На банерах написано: “Le Car Is Back”. Саме під таким слоганом Renault просувала хетчбек Renault 5 у США, коли компанія продавала їх тут з 1976 по 1983 рік.

Також на постерах є зірочка з дрібним шрифтом, який грайливо висміює американців, що нова модель “не для вас, вибачте”.

Одночасно з цим компанія готує вивести суббренд Alpine на ринок США до 2027 року. Відомо, що з часом модельна лінійка налічуватиме сім електромобілів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний Alpine A110 відкладається після двох років розробки

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version