Купуючи електромобілі більшість клієнтів намагаються обрати модель з більшим запасом ходу, та акумулятором, який прослужить довше.
Адже, погодьтеся, деградація батареї лише за рік експлуатації може стати досить неприємним сюрпризом.
Спеціалісти вирішили встановити, в якому ж електромобілі акумулятор може прожити найдовше й склали рейтинг деградації тягової акумуляторної батареї електромобілів та гібридів на основі статистичних даних Geotab з вибіркою по 6300 екземплярів електромобілів.
До рейтингу потрапили 10 електромобілів, й лідер може вас здивувати.
Так, на першому місці в Топ-10 опинився Chevrolet Bolt – протягом року батарея електромобіля не втратила і десятої відсотка ємності. При цьому, якщо врахувати досить велику ємність акумулятора (60-66 кВт в залежності від модельного року) для відносно невеликої моделі, то цілком ймовірно, що власник автівки не буде мати з нею проблем довгі роки.
Друге місце отримав Audi A3 e-tron 2017 модельного року – деградація акумуляторі в моделі складає лише 0,3%.
А на третьому місці розташувалася Tesla Model 3. Тягова батарея електромобіля за рік втратила 0,6% своєї початкової ємності.
Також в першу п’ятірку увійшли Tesla Model X 2019 і Nissan Leaf 2019.
А от перше місце в антирейтингу дісталося гібриду Mitsubishi Outlander PHEV – його тягова батарея в рік втрачає трохи більше 4% своєї ємності. Й при цьому його ємність і так невелика – лише 12 Вт/год.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Tesla вже наприкінці цього року чи на початку наступного може представити дешевий й довговічний акумулятор, про який говорила вже досить давно.
За матеріалами: selectcarleasing.co.uk