Американська аналітична агенція J.D. Power відома своїми рейтингами якості автомобілів. Проте спеціалісти J.D. Power працюють і в Китаї, організовуючи опитування та створюючи аналогічні рейтинги найкращих брендів та моделей.
Компанія опублікувала результати дослідження якості нових автомобілів. У ньому враховано появу багатьох типів неполадок у дев’яти категоріях, а в результаті наводиться кількість проблем на 100 автомобілів (PP100, тобто problems per 100). В опитуванні взяли участь 31 942 власника машин, куплених з червня 2023-го по березень 2024 року. Рейтинг охопив 221 модель 48 брендів.
Залік марок поділено на преміальні та масові. Серед преміум-брендів лідирує Porsche із показником 192 проблеми на 100 машин, і в цьому рейтингу китайських марок немає. У заліку масових брендів лідерами стали спільні підприємства GAC Honda (195) та Dongfeng Honda (198). А серед китайських марок найкращі показники у Chery (203), хоча в абсолюті вона на шостому місці. Дивно, що найгіршими стали споріднені Dongfeng Nissan (248) та Venucia (254).
Серед компактних паркетників уперед вирвався Changan CS35 Plus, а друге та третє місця дісталися моделям Geely Binyue та GAC GS3. Домінування китайських моделей спостерігається і в категорії доступних середньорозмірних кросоверів: у трійку увійшли Chery Tiggo 7 Plus, Changan Uni-T та сімейство Geely Boyue.
Головним же висновком із нового рейтингу J.D. Power стало покращення загальної якості китайських моделей. Якщо загальний середній показник зріс на 8 балів (до 212 проблем на 100 машин), то для китайських брендів середня кількість несправностей скоротилася на 10 балів (216 проблем на 100 машин).
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ЄС може суттєво знизити мита на китайські електромобілі двох брендів.