Нове дослідження, проведене аналітиками JD Power, показує, що Tesla все ще домінує на ринку зарядних станцій для електромобілів. На початковому етапі підхід Tesla до досвіду зарядки був розроблений, як послуга для власників електромобілів одного бренду, а не як спосіб заробити на них гроші.
Це дозволило Tesla зосередитися на тому, щоб зробити процес бездоганним, і це спрацювало. За даними експертів, Tesla першою розробила єдину глобальну мережу швидкої зарядки постійним струмом під назвою Supercharger, яка дозволяє подорожувати на великі відстані.
Автовиробник також розробив мережу Destination, яка, як випливає з назви, забезпечує зарядку, коли ви прибуваєте в пункт призначення. Обидві мережі були визнані золотим стандартом зарядки електромобілів.
Тепер нове дослідження JD Power підтверджує це, оскільки обидві зарядні мережі Tesla займають перше місце в рейтингу найкращих зарядних мереж.
У JD Power пояснили лідерство Tesla у своєму дослідженні, яке використовує дані з застосунку PlugShare.
“Власники Tesla залишаються задоволені мережею Tesla Supercharger, про що свідчить оцінка 743, що лише на 2 бали менше, ніж у 2023 році. Власники електромобілів інших брендів не настільки задоволені використанням Tesla Supercharger (706), але ця оцінка на 42 бали вища ніж загальне задоволення швидкими зарядними пристроями постійного струму. Серед ключових переваг – простота оплати та простота заряджання”, – йдеться у висновку JD Power.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla випробовує надшвидкі зарядні станції для електромобілів.