Супер-седан збереже традиційний стиль та характер.
Підрозділ BMW M Performance готується до випуску свого останнього спортивного автомобіля із двигуном внутрішнього згоряння. Наступним кроком буде «швидка електрифікація» модельної лінійки, яка принесе найпотужніший BMW M5, позашляховик Lambordhini Urus та електричного наступника BMW M3.
Цього року підрозділ вже представив урізаний BMW M4 CSL, універсал BMW M3 Touring та BMW V8 Hybrid LMDh, свій перший гоночний автомобіль за 23 роки. Попереду прем’єра серійної версії 740-сильного гібридного кросовера BMW XM та довгоочікуваного купе BMW M2 другого покоління.
Як розповів у інтерв’ю Autocar голова BMW M Франк ван Меел, майбутнє купе M2 стане останньою «повноцінною» M-моделлю з традиційним двигуном внутрішнього згоряння. «Дводверку» укомплектують 3,0-літровим рядним шестициліндровим мотором В58, який використовують старші M3 та M4.
Одночасно з купе з’явиться перший гібрид підрозділу – новий BMW XM. Наступним буде BMW M5 нового покоління із електрифікованим V8 від XM. Очікується, що у седана наступної генерації буде повністю електрична версія.
Також не виключає голова підрозділу переведення на електротягу легендарного супер-седана BMW M3. Актуальне покоління моделі вийшло 2020 року й, як очікується, залишиться на ринку до 2025 року, але офіційно це не підтверджено. Натяк ван Міла на електрифіковане майбутнє супер-седана підвищує ймовірність появи гарячої версії радикально нового седана NK1, який має з’явитися у 2025 році. Як очікується, він замінить сьогоднішній BMW 3 серії та стане першою моделлю BMW на майбутній архітектурі Neue Klasse. Надалі ця платформа замінить FAAR та CLAR, які використовуються на даний час.
Автомобілі на платформі Neue Klasse отримають модернізовані акумуляторні блоки, цифрову операційну систему та апаратне забезпечення трансмісії нового покоління. Нова архітектура дозволить будувати автомобілі з переднім, заднім та повним приводом.
Відповідно до плану розвитку підрозділу, до 2030 року 50% глобального продажів буде припадати на електромобілі. Після 2035 року автомобілі М-підрозділу з ДВЗ повністю зникнуть із окремих ринків. Зі слів Франка ван Меела, 90-95% клієнтів підрозділу все одно, якою буде силова установка їхнього автомобіля, головне, щоб це була M-модель.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль BMW i4 отримав “бюджетну” версію.