Menu
in

Найшвидший в історії марки: екстремальний електромобіль Porsche Taycan Turbo GT показали офіційно

Німецький автовиробник щойно представив свій найпотужніший та найшвидший автомобіль в історії – Taycan Turbo GT. За замовчуванням електромобіль має потужність силової установки у 777 кінських сил, або фантастичні 1019 к.с. з новою функцією Attack Mode.

Подібно до режиму Push-to-Pass, доступного на інших моделях Taycan, Attack Mode пропонує додатковий імпульс потужності на 10 секунд. У Porsche кажуть, що Attack Mode призначений насамперед для використання на трасі.

Окрім того, система Launch Control збільшує потужність авто до 1092 к.с. на дві секунди, забезпечуючи розгінну динаміку з місця до 100 км/год за 2,2 секунди за наявності трекового пакету Weissach, що приблизно на дві десятих секунди швидше, ніж у Taycan Turbo S.

Секрет розгінної динаміки та максимальної швидкості у понад 300 км/год полягає в імпульсному інверторі, який використовує карбід кремнію для передачі до 900 ампер на задній двигун замість лише 600 ампер у моделі Turbo S. Окрім того, новий електродвигун задньої осі приблизно на 8 кг легший за попередній, а весь Turbo GT на 72 кг легше за Turbo S.

Для мінімізації ваги інженери виготовили накладки на центральні стійки, бічні дзеркала та пороги з карбону. Окрім того, Porsche зменшив вагу багажного відділення, відмовився від “доводчиків” дверей, електроприводу багажника та навіть прибрав фірмовий аналоговий годинник з центру торпедо.

Вуглецево-керамічні гальма та 21-дюймові ковані колеса легші, ніж у Turbo S. Нові колісні диски “одягнені” в шини Pirelli P Zero Trofeo R. У пакеті Weissach машина втрачає задні сидіння, на їх місце встановлюється полиця з вуглецевого волокна.

Ціни на надпотужний електромобіль Porsche Taycan Turbo GT стартують з позначки у 231 995 доларів. Зазначається, що перші замовлені машини вже в червні надійдуть до дилерів німецького автовиробника у Європі та США.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche Taycan побив рекорд Tesla Model S Plaid на Нюрбургринзі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version