Dacia офіційно представила новий кросовер Bigster. Новинка довша за Duster на 23 сантиметри. Від бампера до бампера авто має 4,57 метра. Згадок про третій ряд немає, а значить, новинка, ймовірно, задумана лише у п’ятимісному варіанті. Натомість тут більше місця для ніг задніх пасажирів та речей – у багажнику є місце для 667 літрів вантажу.
Конфігурація передньої панелі теж взята у Duster: це цифрова панель приладів на 7 або 10 дюймів та 10,1-дюймовий екран медіасистеми, який будуть ставити у всіх комплектаціях. Крім цього, Bigster може похвалитися покращеною звукоізоляцією мотора, електрорегулюванням водійського сидіння, більш товстим склом, новими килимками та двозонною кліматичною установкою із задніми дефлекторами.
У топових виконаннях є панорамний люк, аудіосистема Arkamys 3D Sound із шістьма динаміками, відсік для бездротової зарядки та електропривод багажних дверей. Також є адаптивний круїз-контроль. Бажаючі можуть докупити аксесуари для подорожей із фірмового набору: двоспальне ліжко (вона встановлюється за пару хвилин на складені спинки сидінь), додатковий багажник на дах та намет.
Bigster першим у Renault Group отримав гібридну систему Hybrid 155. Вона складається з ДВЗ та двох електромоторів, що видають у сумі 155 к.с., батареї ємністю на 1,4 кВт*год та трансмісії з чотирма передачами для паливного мотора. Такий гібрид може їздити в електричному режимі до 80% часу.
Альтернатива – TCe 140 на базі 1,2-літрової “трійки” потужністю 140 сил. Пару мотору складає шестиступінчаста “механіка”. Bigster ECO-G 140 зможе їздити як на бензині, так і зрідженому газі. Нарешті, Bigster TCe 130 з менш потужним варіантом “гібридної” системи на 130 сил запропонують з повним приводом.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, унікальне багі Dacia Sandrider перевели на синтетичне паливо.