Volkswagen офіційно представив заряджену версію електричного універсала під назвою ID.7 GTX, що оснащений силовою установкою потужністю 335 к.с.
На відміну від стандартного ID.7, що має привід на задню вісь, варіант GTX має ще один електромотор спереду, що перетворює машину на повнопривідну. Німецький автовиробник не поділився динамічними характеристиками новинки, але можна з впевненістю сказати, що це буде найшвидший варіант Volkswagen ID.7.
На задній вісі встановлено синхронний двигун з постійним магнітом. Асинхронний передній двигун активується, коли машині потрібна більша потужність. Коли передній електромотор не використовується, він залишається в “режимі очікування” та фактично не споживає енергію, збільшуючи таким чином запас ходу та ресурс шин.
Потужність розподіляється між передньою та задньою осями за допомогою модернізованого контролера повного приводу та електронного блокування заднього міжколісного диференціалу. У Volkswagen кажуть, що ці нововведення покращують керованість ID.7 Tourer, роблячи водіння веселішим.
Спортивний універсал оснастили тяговою батареєю на 86 кВт*год. У Volkswagen не назвали запас ходу новинки, але відомо, що при підключенні до швидкісного зарядного пристрою постійного струму акумулятор можна зарядити від 10 до 80% менш ніж за 30 хвилин.
Що стосується безпеки, ID.7 GTX Tourer буде оснащений різними системами допомоги водієві, серед яких асистент паркування з функцією пам’яті. У Volkswagen кажуть, що попередні продажі ID.7 GTX стартують навесні. Ціни будуть оголошені ближче до старту продажів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen зареєстрував майже десяток моделей.