Menu
in ,

Найпотужніша Audi в історії: представлений електромобіль RS E-Tron GT Performance – 912 к.с. та 2,5 секунди до “сотні”

Німецька марка Audi нещодавно розширила лінійку електрокарів E-Tron GT, орієнтованих на тривалі швидкісні поїздки хорошими дорогами. Новинка RS E-Tron GT Performance є найпотужнішою серійною Audi в історії – вона має повний привод і потужність 912 к.с. Пара електродвигунів здатна розганяти машину до 100 км/год приблизно за дві з половиною секунди.

На ринку США даний електромобіль з’явиться до кінця поточного року, але формально ставитиметься вже до наступного модельного. До цього в лінійці німецького автовиробника найпотужнішою була версія RS E-Tron GT, яка забезпечувала 845 к.с. і розгін до 100 км/год за 2,8 секунд, не надто відстаючи від нової модифікації за даними показниками.

Власне, навіть початкова E-Tron GT при потужності 671 л.с. забезпечує розгін до 100 км/год за 3,4 секунди. До минулого фейсліфтінгу модель RS E-Tron GT зразка 2024 року забезпечувала потужність не більше 637 к.с. і час розгону до сотні за 3,1 секунди.

Розділяючи платформу з нещодавно оновленим Porsche Taycan, модель Audi E-Tron GT отримала здатність швидше заповнювати заряд тягової батареї, а ємність останньої також збільшилася з 84 до 97 кВт·год. У виконанні S E-Tron GT оновлена ​​Audi здатна долати без підзарядки близько 605 км за умовним циклом WLTP. Максимальна потужність зарядної станції була збільшена з 270 до 320 кВт, що в ідеалі дозволяє за десять хвилин заповнити запас ходу на 278 км шляху.

Майже на десять кілограмів вдалося зменшити масу не тільки заднього електродвигуна, а й тягової батареї. Одночасно машина стала більше енергії заповнювати через рекуперацію при гальмуванні — гранична потужність, що приймається, зросла з 290 до 400 кВт.

Після фейсліфтінга Audi E-Tron GT отримала заново розроблену двокамерну пневмопідвіску з системою здвоєних клапанів, яка дуже швидко змінює висоту дорожнього просвіту на величину від 5 до 7,5 см. Зміни в інтер’єрі виявилися мінімальними колесо, передні пороги та інше цифрове наповнення бортової мультимедійної системи.

У базовому S E-Tron GT передні сидіння зі спортивним профілем мають регулювання в 14 напрямках, у модифікаціях RS кількість регулювань зростає до 18, а також додається функція масажу. За доплату можна отримати електрохромний скляний дах, який затемняється натисканням кнопки. У Німеччині ціни на нову Audi E-Tron GT стартують із позначки $135 200, а за найпотужнішу RS E-Tron GT Performance потрібно віддати щонайменше $172 200.

По матеріалах: InsideEvs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version