Menu
in

Найкращі маневри в історії Формули E: в Монако пройшов черговий заїзд відомих автоперегонів

Монако – це, мабуть, одна з найбільш відомих гоночних трас, яка коли-небудь існувала.

Протягом багатьох років – з 1929 року – тут пройшла неймовірна кількість незабутніх гонок.

Проте вулички Монако є досить складними для проходження по них електромобілів протягом гонок, про що говорили неодноразово.

Також про це свідчать останні результати чемпіонату ФІА Формула E. Так, протягом першого “eПрі” (таку назву носять заходи Формули E), що пройшов в Монако, були зафіксовані відразу 150 змін позицій в турнірній таблиці та 28 обгонів між шістьма найкращими гонщиками.

В принципі Формула Е досить “близька” гонка. Цього сезону три найкращі команди в турнірній таблиці розділені лише на сім очок, а перше місце займає Робін Фряйнс (команда Virgin Racing).

Гонка, що відбулася в Монако, зуміла вразити своїми маневрами. Експерти навіть зазначають, що вони були одними з найкращих, які коли-небудь бачив “eПрі”.

Один з таким моментів відбувся поблизу резиденції Beau Rivage. Мітч Еванс з Jaguar Racing не прогавив нагоду вийти в лідери гонки на 18-му колі – він використав шанс й з неймовірною легкістю обійшов свого суперника да Коста попереду, залучивши режим атаки, й тим самим виборов собі лідерство.

https://twitter.com/FIAFormulaE/status/1391039967099596803?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1391039967099596803%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fiaformulae.com%2Fen%2Fnews%2F2021%2Fmay%2Fmonaco-e-prix-overtaking

“Я бачив, як він (Еванс, – ред.) підходить, і я знав, що завдяки режиму атаки та відстані, на якій він знаходився, він міг проїхати, але я думав, що він може скористатися можливістю, щоб заощадити трохи енергії, проте він все ж наважився на маневр, – розповів сказав да Коста. – Він застав мене трохи зненацька, і справді, це було дивно – повна відданість”.

“Я не очікував цього, – поділився Еванс. – Я не був впевнений, що да Коста пропустить мене, але все було справедливо – він дав мені простір там, де інші могли заблокувати проїзд”.

Проте згодом да Коста все ж вдалося знову обійти Еванса.

“Я знав, що у мене в запасі трохи більше енергії, і я просто змушував Мітча використовувати енергію, яка в нього залишилася. Я знав, що на останньому колі він справді збирається боротися”, – розповів діючий чемпіон. 

Й ще одним цікавими моментом гонки стало те, що попри всі обгони, на фініш гонщики прибули так, як й починали заїзд.

За матеріалами Autogeek, компанія Porsche представила свій гоночний електромобіль 99X Electric для Формули Е.

Як раніше повідомляв : fiaformulae.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version