Преміум-бренд Hongqi, що входить до складу FAW Group, вирішив випустити 70 примірників супергібрида зі стартовою ціною 10 мільйонів юанів (близько півтора мільйона доларів), що робить його найдорожчим автомобілем в історії місцевого автопрому.
Hongqi S9 дебютував на автосалоні у Франкфурті восени минулого року – але в статусі концепту. Зовнішні панелі гібрида виготовлені з вуглепластику, під ними – композитне шасі і наддувний V8 4.0, що працює разом з електромотором.
В сумі силова установка видає близько 1400 кінських сил, дозволяючи S9 розганятися до “сотні” за 1,9 секунди. Таким же часом можуть похвалитися надрукований на 3D-принтері Czinger 21С і японський електричний гіперкар Aspark Owl. “Максималка” китайця – 400 кілометрів на годину.
Збиранням обмеженої партії машин, ймовірно, займеться стартап Silk EV, зареєстрований в шанхайській зоні вільної торгівлі. У квітні стало відомо, що фірма підписала угоду з FAW Group, в рамках якого вона візьме на себе випуск лінійки спорткарів S-Series.
Сума інвестицій в проєкт з боку Silk EV складе 10 мільярдів юанів. Спільне підприємство розташується в рідному для Hongqi місті Чанчунь. Виробництво почнеться в наступному році.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайці везуть до США найдешевші електромобілі Kandi.