Menu
in

Найбільший в Європі завод з переробки акумуляторів розпочав роботу в Норвегії

Hydrovolt, найбільший завод з переробки акумуляторів в Європі, почав роботу у Фредрікстаді, Норвегія.

Завод є спільним підприємством двох норвезьких компаній – Hydro, однієї з найбільших алюмінієвих компаній у світі, та Northvolt, виробника акумуляторів, що будує заводи з виробництва батарей у Швеції та Німеччині.

Новий завод з переробки батарей здатний переробляти 12 000 тонн акумуляторних батарей на рік, або близько 25 000 батарей для електромобілів. Наразі цього достатньо для всього норвезького ринку батарей, у яких закінчився термін служби.

Hydrovolt стверджує, що він може відновити 95% матеріалів, що використовуються в акумуляторах електромобілів, включаючи пластик, мідь, алюміній і «чорну масу», порошок, що містить різні елементи всередині літій-іонних акумуляторів – нікель, марганець, кобальт і літій.

Компанії, які беруть участь у спільному підприємстві, матимуть вигоду від отриманих потоків матеріалів. Hydro отримує доступ до переробленого алюмінію, на виробництво якого витрачається лише приблизно 5% енергії, у порівнянні з первинним алюмінієм (є одним з найбільш перероблених матеріалів на Землі). А Northvolt отримає доступ до інших матеріалів, які можна буде витягти з чорної маси і знову використати у виробництві нових батарей.

Через ці елементи все частіше як виробників, так і національних урядів, виникає занепокоєння. З огляду на проблеми глобального ланцюга поставок, ціни на багато матеріалів, що використовуються в батареях для електромобілів, зросли, а доступність обмежена. Переробка пропонує ще один спосіб отримати доступ до цих матеріалів, а також зменшує видобуток нових матеріалів.

Мета Northvolt полягає в тому, щоб до 2030 року 50% всієї сировини для батарей було отримано з перероблених батарей. Це досить амбітна мета, враховуючи, що світовий ринок електромобілів весь час значно збільшується.

Враховуючи все це, підприємство має на меті розширити потужності з переробки в Європі. Тобто підприємство в Норвегії, яка є лідером за поширенням автомобілів на електротязі, це лише початок. Однак в цілому Норвегія є невеликим ринком, тому Hydrovolt планує відкривати підприємства в інших місцях Європи, щоб бути ближче до джерел більшої кількості акумуляторів у міру розвитку інших ринків електромобілів. Крім того, цілком імовірно, що уряди запровадять обов’язкові програми переробки батарей, і Hydrovolt вважає, що такий крок є грою на випередження.

В Hydrovolt сподіваються, що завдяки розширенню по всій Європі зможуть досягти ємності 70 000 тонн акумуляторних батарей до 2025 року і 300 000 тонн до 2030 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, переробка акумуляторів для електромобілів є прибутковою справою й наразі вже може приносити гроші зацікавленим бізнесменам.

За матеріалами: electrek.co

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version