Після реформування Smart закинув міські мікрокари і зайнявся більшими машинами. На ринок вже вийшли кросовери smart #1 та smart #3, але і вони тепер здаються маленькими на тлі свіжої новинки. Це кросовер Smart #5, прем’єра якого відбулася в Австралії.
Зовнішність машини вже давно не секрет: у концептуальному вигляді smart #5 показали ще у квітні на Пекінському автосалоні, і серійний автомобіль від нього майже не відрізняється. Але розміри однаково вражають! Довжина – 4705 мм, ширина – 1920 мм, висота – 1705 мм. А колісна база – 2900 мм. За доплату запропоновані похідні аксесуари – експедиційний багажник, бічні підніжки, кофри та ін.
Розробники обіцяють раніше недосяжний для “Смартів” простір у салоні та можливості його трансформації. Наприклад, всі сидіння складаються в рівну поверхню, утворюючи два спальних місця. У салоні також є 34 відсіки для дріб’язку в салоні, передній багажник на 72 літри і основний задній на 1530 л (зі складеним заднім рядом).
Кросовер smart #5 – електромобіль, в основі якого лежить 800-вольтовий різновид платформи Geely SEA (Sustainable Experience Architecture). Заявлено чотири модифікації, з них дві — із заднім приводом та єдиним електромотором потужністю 340 або 363 к.с. Вони відрізняються ємністю тягової батареї: 76 кВт*год та 100 кВт*год відповідно. А двомоторні повнопривідні версії за рівнем пікової потужності можуть посперечатися з електричним Porsche Macan: 588 або 646 к.с. залежно від ємності акумулятора.
Запас ходу – від 570 до 740 км за китайським циклом CLTC. Зрозуміло, що smart #5 вийшов важким: навіть базова версія у спорядженому стані тягне на 2250 кг, а двомоторний варіант із великою батареєю – це вже 2450 кг.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україну привезли найдорожчий електричний кросовер Smart Elf #3 Brabus.