Італійський автовиробник, починаючи з Fiat Grande Panda, почне інтегрувати кабель від повільного зарядного пристрою потужністю 7,4 кВт в передню панель кожного електромобіля марки. Зазначається, що у більшості машин кабель буде зберігатися за передньою панеллю. Сам Fiat описує новий пружинний кабель, як новий спосіб “перевинайти” зарядку.
“Інтеграція висувних кабелів у кузов авто може зіграти важливу роль у сприйнятті зручності електромобілів. Таким чином, ми знаходимо рішення, щоб не кидати зарядний кабель у багнюку”, – сказав Карлос Таварес, генеральний директор Stellantis.
У Grande Panda, який має з’явитися на дорогах Європи на початку наступного року, вбудований кабель змінного струму підтримує зарядку на швидкості до 7,4 кВт, тобто він може додати близько 180 км пробігу до батареї Panda ємністю 44 кВт*год за 4 години 10 хвилин.
Зрозуміло, що передній зарядний кабель у Fiat не зможе швидко заряджати машину через потребу в охолодженні. Окремий зарядний порт постійного струму розташований збоку авто, і підтримує заряджання зі швидкістю до 100 кВт.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Fiat 500 Spiaggina перевели на електротягу.