На додаток до попередніх дозволених засобів уповільнення руху будуть застосовувати острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери та розділювальні смуги.
В Україні набули сили нові дорожні стандарти, за допомогою яких планують стимулювати водіїв до зниження швидкості. Згідно зі змінами, внесеними до документу «ГОСТ 4123: 2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги», перелік засобів заспокоєння руху доповнений острівцями безпеки, бордюрними розширеннями, чокерами та розділювальними смугами.
Ці елементи будуть використовувати разом з раніше застосовуваними кільцевими розв’язками, піднятими пішохідними переходами, звуженням смуг руху та «лежачими поліцейськими».
«Нові стандарти дорожньої інфраструктури спрямовані на зниження швидкості руху, як в населених пунктах, так і поза ними. За основу нового стандарту обрана концепція VisionZero або «Нульове бачення». Її мета – зведення цифри смертності на дорозі до нуля, завдяки продуманій системі безпеки. Наприклад, завдяки зменшенню широти смуг, мінімальній кількості реклами, поділу зустрічних потоків зеленою зоною, антикарманам, кільцевим перехрестям, освітленню переходів», – йдеться у повідомленні «Укравтодору».
У агентстві вважають, що додаткові елементи заспокоєння руху змусять водіїв рухатися з постійною швидкістю, замість того, щоб постійно розганятися та екстрено гальмувати. Що буде сприяти скороченню кількості ДТП та смертності на дорогах.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що з 1 жовтня водії зобов’язані вмикати за містом ближнє світло.