Menu
in

На шасі BMW i3: компанія Triumph показала компактний електричний родстер

Компанія Triumph не демонструвала світові нових автомобілів майже 40 років, але у керівництві вирішили, що до традиції випуску легких та компактних спортивних машин варто повертатись. Електричний концепт-кар під назвою Triumph TR25 від дизайнерського дому Makkina віддає належне популярній моделі Triumph TR2 MCV575 1953 року.

Концепція має мінімалістичний зовнішній вигляд з короткими звисами, великими колесами відносно кузова та гострими виштамповками на крилах. Тонкі вертикальні задні ліхтарі домінують на задній частині електромобіля. У салоні машини розміщене повноцінне крісло для водія та додаткове розкладне сидіння для пасажира.

На мінімалістичну панель приладів виводиться лише рівень заряду акумулятора, швидкість та запас ходу. Цікаво, що кермо має нерухомий циферблат, який відображає важливу інформацію про автомобіль. Кермо дозволяє водієві змінювати режими руху та отримувати доступ до навігації.

Концепт базується на платформі BMW i3, при цьому німецький автовиробник володіє торговою маркою Triumph Motor Company і співпрацює з дизайн-ательє Makkina. Відомо, що британське купе оснащено електродвигуном потужністю 181 кінську силу. BMW припинила виробництво i3 наприкінці 2022 року, продавши 250 000 машин за 9 років.

Класичний Triumph TR2 MVC575 став відомим завдяки своєму рекорду. Машина була найшвидшою серед серійних автомобілів з об’ємом двигуна до 2,0 літрів. Це сталося в травні 1953 року. Для покращення аеродинаміки серійна машина мала захист двигуна, накладки на задні крила та металеву кришку кабіни. Зараз оригінал зберігається в Британському автомобільному музеї.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Triumph випустить перший електробайк із запасом ходу 193 км.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version