У перерахунку на кожен проданий автомобіль витрати компанії на НДДКР становлять майже 3000 доларів, 2-4 рази більше конкурентів.
При цьому на рекламу своїх електромобілів Tesla не витрачає ані цента. Тоді як для більшості автовиробників маркетинг являється значною статтею витрат. За даними канадської аналітичної компанії Visual Capitalist, витрати на дослідження та розробки (НДДКР) провідних автовиробників на кожен випущений автомобіль складають:
- Tesla – $2 984;
- Ford – $1 186;
- Toyota – $1 063;
- General Motors – $878;
- Chrysler – $784.
Також аналітики підрахували витрати цих п’яти компаній на рекламу кожного проданого автомобіля та на НДДКР у перерахунку на долар реклами. Як з’ясувалося, компанія Ілона Маска не витрачає за цими статтями ані цента. Тоді як витрати інших автовиробників виявилися досить значними.
Витрати на рекламу на проданий автомобіль та на НДДКР на долар реклами складають:
- Tesla – 0/0 доларів;
- Ford – $468 / $2,53;
- Toyota – $454 / $2,34;
- General Motors – $394 / $2,22;
- Chrysler – $664 / $1,18.
Як відзначили в Visual Capitalist, ці дані взяті з офіційних документів компаній і відображають картину за 10 місяців 2020 року. Виходячи з цих цифр, середні витрати традиційних автовиробників на рекламу становлять 495 доларів на автомобіль.
Найбільше на рекламу і найменше на НДДКР у розрахунку на автомобіль витрачає компанія Chrysler, яка входить до складу Fiat-Chrysler Automobiles (FCA). Минулого року продажі автомобілів італо-амерканского концерну на ринку США склали 1 820 636 автомобілів, тоді як Tеsla доставила клієнтам рекордні для компанії 500 000 електромобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ілон Маск назвав головні загрози росту Tesla.