Електрифікацією моделей займеться спортивний підрозділ компанії Chrysler.
Чутки про закриття підрозділу SRT (Street & Racing Technology), який відповідає в Chrysler за «заряджену» лінійку, не підтвердилися.
Як повідомило видання Autoweek з посиланням на голову Dodge Тіма Куніскіса, SRT чекає реорганізація, після якої підрозділ займеться електрифікацією. Шильдик SRT й надалі можна буде побачити на автомобілях марок Dodge, Ram та Jeep, хоча з боку це виглядало так, немов альянс Stellantis планує розпустити підрозділ.
Зі слів Куніскіса, з наближаючоюся, як «приливна хвиля» електрифікацією, «перевірена часом стратегія» роботи SRT втратила свою актуальність, оскільки випуск гібридів та електромобілів не схожий на виробництво автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Компанії довелося вирішувати цю проблему.
«З електрифікацією було б дуже й дуже складно зробити версію SRT через обмеження, пов’язані з такими речами, як фіксований розмір та форма акумуляторної батареї, ємність, хімічний склад акумуляторів та центр ваги. Вроджені проблеми повинні бути вирішені з першого дня. Тому інтеграція фахівців з SRT з інженерами базових автомобілів була необхідністю», – сказав Куніскіс.
В рамках реорганізації, інженери підрозділу були розділені на кілька груп. Ці групи закріплені за конкретними марками й прийматимуть участь у розробці моделей «з нуля», а не займатися їх доопрацюванням. На думку керівництва Stellantis, це дозволить скоротити витрати на розробку гібридних та повністю електричних моделей.
Як раніше повідомляв Autogeek, Fiat Chrysler займеться розробкою електричного аеротаксі.