Amazon і Hyundai об’єднуються для продажу автомобілів онлайн. Дилери як і раніше відіграватимуть важливу роль у поставках нових авто, але, на думку компаній, цей крок надасть споживачеві більше гнучкості.
Це партнерство передбачає низку змін для Hyundai, зокрема інтеграцію Amazon Alexa в моделі наступного покоління. Наразі важливою новиною є те, що починаючи з 2024 року покупці автомобілів матимуть можливість купувати нові Hyundai безпосередньо на Amazon.
Марті Меллік, віце-президент з глобального розвитку корпоративного бізнесу в Amazon, пояснив цей процес так: “Покупки онлайн дозволять вам придбати автомобіль через магазин Amazon в США. Ви зможете порівняти вибір у місцевих дилерських центрах і побачити прозору інформацію. Ви зможете вибрати бажану модель, колір і характеристики, і повністю оформити замовлення онлайн. Потім ви заберете свій автомобіль у місцевого дилера в зручний для вас час”.
Послуга стане доступною для публічного використання пізніше наступного року. Hyundai назвав невдоволення клієнтів однією з причин свого кроку. Хоча Hyundai може бути першим автовиробником, який об’єднався з титаном електронної комерції, вихід Amazon на арену продажу автомобілів, ймовірно, також зацікавить інших автовиробників.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Amazon та Ford інвестували у стартап Rivian $2,5 млрд.