Задоволення від керування без шкідливих викидів в атмосферу ніколи не було таким великим, як з першими в історії BMW iX та BMW i4. Влучний саундтрек до дебюту останніх повністю електричних моделей називається «Higher Power» від британської групи Coldplay.
Останній сингл квартету можна почути в рекламних роликах, знятих для запуску спільної всесвітньої комунікаційної кампанії двох нових моделей. Він передає ідеальне повідомлення в ліричному ключі: «Електричне задоволення». Пісня про нову еру індивідуальної мобільності знаменує початок тривалої співпраці BMW і Coldplay.
Ще в 2014 році група Coldplay у складі Кріса Мартіна, Джонні Бакленда, Вілла Чемпіона і Гая Беррімена виступила перед 1500 фанатами в кінці свого туру «Ghost Stories Tour» у виставковому центрі BMW Welt в Мюнхені. Після концерту між виробником преміальних автомобілів і групою, яка домоглася світового успіху в чартах, встановився творчий зв’язок. Це засновано, зокрема, на загальній зацікавленості в еко-відповідальності у різних життєвих сферах.
«У процесі дискусії ми швидко зрозуміли: Coldplay і BMW поділяють багато спільних цілей, що виходять далеко за рамки маркетингу, – говорить Йенс Тімер, старший віце-президент з роботи з клієнтами і брендом BMW. – На основі цього ми розробили справжнє спільне творіння, в якому група активно вносила свої думки і ставлення до дизайну нашої кампанії для BMW iX та BMW i4».
Спільне усвідомлення екомобільності призвело до інтенсивного творчого процесу між BMW і британськими музикантами, який пізніше в цьому році створить нові спільно створені проєкти.
Для BMW Group прем’єра BMW iX та BMW i4 стала важливою віхою на нинішньому етапі переходу до електромобільності. Компанія очікує, що до 2030 року на повністю електричні моделі буде припадати не менше 50 відсотків світових продажів автомобілів. Музиканти з Coldplay шукають інноваційні способи об’єднати свою популярність і виступи перед тисячами захоплених фанатів з позитивним ефектом щодо еко-відповідальності.
Група заявила: «Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з BMW в рамках наших зусиль, спрямованих на те, щоб все, що ми робимо, було максимально еко-мобільним. Технології, які BMW використовує для своїх електромобілів, можуть забезпечувати наші живі виступи майже повністю за рахунок поновлюваних джерел енергії». До прем’єри своєї нової пісні «Higher Power» Coldplay вже вдалося подолати звичні межі музичного бізнесу. Минулого місяця група представила прем’єру «Higher Power» у космосі. Пісня вперше була виконана французьким астронавтом Тома Песке на Міжнародній космічній станції. Незабаром після цього група відіграла свій перший концерт 2021 року для земної публіки у спеціальній прямій трансляції з місця проведення фестивалю в Гластонбері.
З запуском рекламного фільму про BMW iX та BMW i4 поціновувачі у всьому світі тепер можуть насолоджуватися саундтреком «Higher Power».
«І це тільки початок», – зазначає Стефан Поніква, віце-президент BMW з комунікацій та взаємодії з брендом. «Ми з нетерпінням чекаємо можливість реалізувати цікаві проєкти у сфері сталого розвитку в інтенсивному і міцному співробітництві з Coldplay».