Електромобіль вартістю 250 000 євро можна не заряджати місяцями.
Lightyear 0 – проєкт голландського стартапу Lightyear, заснованого колишніми студентами технічного університету Ейндховена. Прототип електромобіля з покритими сонячними панелями капотом та дахом команда показала у 2019 році. На той момент він називався Lightyear One й, за задумом, повинен був у сонячну погоду проїжджати 1154 км без підзарядки.
Серійний Lightyear 0 з батареєю ємністю 60 кВт•год може запропонувати запас ходу 625 км у вимірювальному циклі WLTP. При постійній швидкості 110 км/год дальність пробігу скорочується до 560 км. Але це не заважає розробникам заявляти, що Lightyear 0 можна не заряджати місяцями. Таку автономність голландському електромобілю забезпечують сонячні панелі загальною площею 5 квадратних метрів. Максимальна потужність сонячної батареї 1,05 кВт, і саме такою потужністю (в середині сонячного дня за ідеальних умов) заряджається основна батарея елетромобіля.
Як стверджується, накопиченої протягом доби сонячної енергії вистачає на 70 км пробігу. Середньому європейцю цього більш ніж достатньо для щоденних поїздок. Година підключення до звичайної побутової розетки збільшить пробіг на 32 км, до швидкісної зарядної станції – на 520 км.
Інформації про силові агрегати Lightyear 0 немає. Максимальна швидкість заявлена на рівні 160 км/год. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 10 секунд.
П’ятимісний салон ліфбека оздоблений штучною шкірою на основі рослинної сировини, текстилем із перероблених пластикових пляшок та ротангом. Багажник вміщує 640 літрів вантажу.
Протестувати Lightyear 0 можна буде у липні-серпні. Серійне виробництво та перші поставки клієнтам заплановані на осінь. Як стало відомо, стартап планує випустити доступнішу модель вартістю від 30 000 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, Cadillac показав фото електричного флагмана Celestiq.