Mercedes-AMG готує електричну альтернативу спортивному седану GT 63 4-Door Coupe, щоб конкурувати з Tesla Model S, Lucid Air, Porsche Taycan і Audi e-tron GT. Очікується, що новинка матиме навіть більше потужності, ніж серійний гібрид GT 63 S E Performance з його 831 силами.
Нова модель буде розроблена з нуля компанією Mercedes-AMG і базуватиметься на новій архітектурі, відомій як AMG.EV. Ця платформа дозволить фірмі розробляти та будувати електромобілі, які працюють від інноваційних електродвигунів Yasa.
У Mercedes-Benz поки що не говорять про специфікації електромобіля, але бос Yasa розповів, що один із його електродвигунів вагою всього 24 кг здатен видавати 480 к.с. і 800 Нм максимального крутного моменту. Достатньо встановити два таких мотори, щоб електромобіль в своєму арсеналі мав майже 1000 сил.
Минулого року німецький автовиробник запропонував світові поглянути на концептуальний електричний седан під назвою Vision AMG. Джерела впевнені, що цей концепт служив для демонстрації загальних форм та габаритів серійної моделі. Цей концепт має довжину 5100 мм, що робить його трохи довшим за поточне 4-дверне купе GT і на 147 мм довшим за Porsche Taycan.
Ключовим елементом нового седана стане акумуляторна батарея. Прагнучи забезпечити максимально низьку посадку автомобіля, Mercedes-AMG використовуватиме тонку акумуляторну батарею в підлозі, яка використовує кремнієві аноди виробництва американської фірми Sila.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.