У електроседана Tesla Model 3 замерз гелевий електроліт в акумуляторах.
У YouTube з’явилося відео, в якому власник Tesla Model 3 поділився своїми проблемами при спробі зарядити батарею електромобіля на холоді.
Під’їхавши до фірмового Supercharger з батареєю розрядженою до 11%, він підключив кабель швидкої зарядки постійним струмом й з подивом виявив, що швидкість заряду становить 0 кіловат на годину.
Теж сталося й при підключенні до іншого терміналу. При цьому заряд батареї впав до 10%. Відправившись на розташований за десять кілометрів термінал змінного струму, він витратив ще 8% заряду та прибув на місце, коли рівень становив всього 2%. На щастя, зарядка пройшла успішно, хоча й зайняла набагато більше часу, ніж на Supercharger.
Причиною цих пригод став банальний мороз. Цього дня на вулиці було мінус 28 за Цельсієм і гелевий електроліт в акумуляторах просто замерз. Під час 10-кілометрової поїздки батарея трохи нагрілася й відновила здатність приймати заряд.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen почав випробування нового типу станції Wallbox.