Menu
in

Mobileye дозволили тестувати автопілот на німецьких дорогах зі швидкістю до 130 км/год

In July 2020, Mobileye announced that Germany’s independent technical service provider, TÜV Süd, had awarded it an automated vehicle testing permit. It allows the company to drive its test vehicles in real-world traffic on all German roads at speeds up to 130 kilometers per hour. Mobileye is starting testing in Munich and also plans testing in other parts of Germany. (Credit: Mobileye)

Підрозділ компанії Intel – Mobileye – отримав рекомендацію від незалежного постачальника технічних послуг TÜV SÜD щодо дозволу на тестування беспілотних автомобілей.

Це дозволяє Mobileye проводити тестування у будь-якій точці Німеччини, включаючи міські та сільські райони, а також автобанах при швидкості руху до 130 кілометрів на годину. Зараз у Мюнхені та околицях починається тестування в умовах реального трафіку.

Mobileye – одна з перших компаній, що не випускають автомобілі, якій дали дозвіл на тестування автопілотів на дорогах загального користування в Німеччині. До теперішнього часу такі випробування в Німеччині проводилися в основному в закритих та імітованих умовах. Основа незалежної оцінки транспортних засобів TÜV SÜD у Німеччині ґрунтується на існуючій програмі Mobileye, що діє в Ізраїлі, де вона проводила тестування протягом декількох років. Судячи з повідомлення Intel, під час випробувань в транспортних засобах буде присутній “оператор безпеки”. 

В березні 2017 року компанія Intel повідомила про покупку компанії Mobileye за 15,3 млрд доларів (до цього Mobileye оцінили в $7,6 млрд). Угода була завершена в серпні 2019 року. У компанії Intel вважали, що придбання “прискорить інновації в автомобільній галузі і помістить Intel на місце провідного постачальника технологій на швидко зростаючому ринку частково і повністю автопілотованих транспортних засобів”.

У Mobieye також були плани на співробітництво з BMW – компанії хотіли випустити флагманський автомобіль з автопілотом на ринок в 2021 році. Розроблявся він під кодовою назвою iNext.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version