Дебют MINI Electric Pacesetter відбудеться 10 квітня 2021 року на етапі Formula E в Римі.
Марка MINI презентувала електрохетчбек MINI Electric Pacesetter, створений спільними зусиллями MINI Design, BMW Motorsport та Міжнародної автомобільної федерації (FIA). Він обраний автомобілем безпеки для Formula E.
Основою для MINI Electric Pacesetter став новий MINI Cooper SE. Сейфті-кар зберіг фірмові круглі фари, шестигранну передню панель з вентиляційними отворами, розширені колісні арки та аеродинамічний спліттер.
Основний колір лівреї сейфті-кара – сріблястий матовий, на задній частині кузова – графічна комбінація відтінків Highspeed Orange і Curbside Red Metallic. На капоті та даху – яскраві смуги. Кузов прикрашений логотипами партнерів Formula E та офіційною символікою автомобілів безпеки. У капот інтегровані білі проблискові маячки.
Їздить MINI Electric Pacesetter на 18-дюймових колісних дисках в чорно-помаранчевих кольорах. Такі аеродинамічні елементи, як спойлери, бокові «спідниці», антикрило з інтегрованими світлосигнальними маяками та додатковий повітропровід надруковані на 3D-принтері на заводі в Оксфорді.
Салон MINI Electric Pacesetter укомплектований спортивним сидінням з шеститочковими ременями безпеки, спортивним рульовим колесом та цифровою панеллю приладів. На місці основного інформаційного дисплея – панель з вуглепластика. На центральній консолі з’явилися блок органів управління сигнальними лампами, важелі перемикання передач та ручного гальма. Дверні панелі виготовлені з карбону, внутрішні дверні ручки замінені тканинними стропами. Задній ряд сидінь видалений заради полегшення конструкції. Його місце зайняв каркас безпеки.
Центральна частина керма, панель управління сигнальним обладнанням, поверхня центральної консолі та дверна панель з боку водія виготовлені на 3D-принтері. Накладки спортивного сидіння можна налаштовувати в залежності від фізіології та особистих переваг пілота. Завдяки полегшенню конструкції електромобіль важить лише 1230 кг, на 130 кг менше стандартного MINI Cooper SE.
Допрацьована електрична силова установка розвиває 184 к.с. та 280 Нм крутного моменту. Це дозволяє MINI Electric Pacesetter прискорюватися від 0 до 60 км/год за 3,6 секунди та від 0 до 100 км/год – за 6,7 секунди, тобто на 0,3 та 0,6 секунди відповідно швидше за базовий MINI Cooper SE.
Гоночна підвіска регулюється на стиснення та відбій, а також по висоті й куту розвалу коліс. Для поліпшення керованості встановлені спортивні важелі підвіски, збільшена на 10 мм ширина колії, використані чотирипоршневі гальмівні механізми та колісні диски MINI John Cooper Works GP з шинами Michelin Pilot Sport розмірності 245/40 R18 аналогічні тим, які використовуються у болідах Formula E.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mini стане першим повністю електричним брендом в портфелі BMW.