Menu
in

Мережа електрозаправок IONITY відновила роботу на новому білінгу від EcoFactor

Мережа зарядних станцій IONITY, що налічує понад 500 зарядних станцій по всій Україні, заявила про відновлення роботи на новому програмному забезпеченні та з новими тарифами.

Якщо раніше компанія працювала на білінгу від колишнього партнера, компанії AUTOENTERPRISE, то наразі, після майже двомісячного простою, IONITY почала відновлювати роботу зарядних станцій на програмному забезпеченні від EcoFactor.

Сьогодні ми почали поетапне відновлення роботи зарядних станцій IONITY в новому програмному забезпеченні компанії EcoFactor. За декілька тижнів ми повернемось до звичного нам режиму роботи мережі. Серед переваг нового програмного забезпечення від компанії EcoFactor charge:
– Фіксованими тарифами за кВт, без сплати за час оренди конектора;
– Необхідний позитивний баланс – лише 5 грн;
– Обмеження щодо суми поповнення – відсутні.

“Ми відкриті для всіх, хто працює за загальноприйнятими стандартами та протоколами. І вважаємо абсолютно природньою ситуацію, коли власник зарядної станції вільно обирає зручний для нього хмарний сервіс”, – прокоментував ситуацію для AUTOGEEK співзасновник компанії EcoFactor Сергій Вельчев.

Що трапилося?

Як стало відомо AUTOGEEK, сталося це через конфлікт із компанією AUTOENTERPRISE. Остання деякий час була постачальником зарядних станцій для IONITY та надавала доступ до програмного забезпечення для обліку електроенергії та білінгу. Але щось пішло не так, і в травні 2020 року конфлікт між двома компаніями виливається у публічну площину.

Вже 4 травня мережа попередила своїх клієнтів про припинення надання послуг в мережі AUTOENTEPRISE.

Як повідомляється пізніше на офіційній сторінці IONITY у Facebook, з незрозумілих причин та без завчасного попередження компанію було обмежено в доступі до функціоналу мережі, а згодом повністю від неї відключено.

Ми, опікуючись патріотичною ідеєю, підтримали національного виробника, що знаходився на межі виживання, та зробили вагомий внесок в доопрацювання та ідеалізацію його устаткування, не зважаючи на те, що воно не відповідало і не відповідає навіть на сьогоднішній день заявленим показникам”, – так описують в IONITY спробу співпрацювати із AUTOENTERPRISE. 

На сторінці AUTOENTERPRISE повідомлення про конфлікт із IONITY з’явилося лише в липні, у відповідь на численні запитання користувачів у коментарях до дописів про терміни відновлення роботи зарядних станцій.

“Компанія AutoEnterprise не відключала станції компанії IONITY від свого серверу. Ми пропонували різноманітні варіанти вирішення конфлікту, у тому числі перейти на будь-яку іншу зручну систему білінгу після погашення заборгованості за вже відвантажений товар.
На жаль, компанія IONITY не погодилась прийняти наші пропозиції і самотужки разукомлектувала станції, демонтувавши датчики струму, модеми та контролери, без яких зарядна станція не може функціонувати”, – йдеться у повідомленні AUTOENTERPRISE.

Поки конфлікт триває, ще зарано надавати оцінку діям тієї чи іншої компанії. Проте дещо позитивне в цьому можна відзначити – чим більше гравців на ринку, тим сильніше конкуренція. А від неї, як відомо, виграє споживач – тобто, ми з вами.

Саме це, сподіваємося, і мав на увазі, член правління Асоціації учасників ринку електромобілів України EV-UA Вадим Ігнатов :)

AUTOGEEK продовжує стежити за ситуацією та буде інформувати про перебіг подій.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version