Продажі авто на електротязі демонструють впевнений ріст, зокрема, за перше півріччя поточного року було продано понад мільйон одиниць.
Основним фактором, який впливає на вибір моделі, виступає запас ходу.
Й це не дивно, адже мабуть жоден водій не захоче кожні сто кілометрів думати, де б йому підзарядити своє авто.
Саме тому самими популярними є транспортні засоби американської компанії Tesla, які мають найкращі показники з дальності пробігу.
Багато автовиробників намагаються досягти таких же результатів, й декому з ним, чесно кажучи, це вдалося. Зокрема, компанії Mercedes й її електрокросоверу EQC, який на одному заряді здатен подолати 417 (за циклом WLTP).
Проте якщо враховувати ємність акумулятора моделі, яка складає 80 кВт/год, то запас ходу повинен був би бути більшим. В Mercedes вирішили пояснити, чому обмежили дальність пробігу й зазначили, що хочуть запропонувати покупцям електромобіль, який не загориться й не вибухне. За словами представника Mercedes, для компанії головне безпеку, надійність та довговічність своїх транспортних засобів. Саме тому автовиробник не хоче брати участь в гонці на дальність, й намагається запропонувати гідний варіант.
Нагадаємо, літій-іонні батареї будуть працювати стабільно й прослужать довше, якщо їх не заряджати повністю і не розряджати в нуль. Саме тому Mercedes та Audi блокують у своїх електромобілях частину ємності батарей й вона лишається недоступною для використання.
Автовиробник зазначає, що клієнти втрачають при цьому небагато – лише кілька десятків кілометрів, а натомість отримують надійність та довговічність.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Mercedes-Benz презентувала дві гібридні новинки GLE 350 de 4MATIC та GLC 300 e 4MATIC.
За матеріалами: Insideevs