Mercedes-Benz тестує нову генерацію компактного електричного кросовера EQC. Перше покоління моделі виробляється з 2018 року. До його сильних сторін можна віднести комфортний та продуманий інтер’єр, а також низький рівень шуму від дороги.
Але його головна проблема полягає в тому, що Mercedes-Benz базується на платформі GLC з ДВЗ, на фоні чого він має відносно малий запас ходу та не забезпечує тих емоцій від драйву, що основні конкуренти.
Можливо, новий EQC зможе позбавитись основних вад попередника. Відомо, що новий електричний кросовер переходить на спеціальну платформу Mercedes EV, яка повинна допомогти інженерам знайти додатковий простір у салоні та багажнику, а також зменшить споряджену вагу для покращення продуктивності та запасу ходу.
Німецький автовиробник використовує цей же набір компонентів для розробки седана такого ж розміру, який буде боротися за клієнтів з майбутнім чотиридверним Neue Klasse від BMW у другій половині цього десятиліття.
Громіздке маскування спереду та ззаду, а також тимчасові фари та ліхтарі не дають змоги побачити більш тонких деталей передньої та задньої частини нового кросовера. Що стосується назви, попередньо модель іменують другим поколінням EQC. Але заданими інсайдерів, Mercedes може відмовитись від концепції найменувань зі сполученням EQ у 2024 році. Тому для цієї надзвичайно важливої для компанії моделі, до презентації якої залишилось не більше року, був би сенс задіяти нову стратегію найменування.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz запустили цікаву підписку для власників автомобілів.