Menu
in

Mercedes-Benz – №1 в Україні: компанія встановила рекорд з продажів й опинилася на першому місці в преміум-сегменті

Mercedes-Benz EQV (EQV 300: Stromverbrauch in kWh/100 km kombiniert: 26,3−26,4; CO2-Emissionen in g/km kombiniert: 0), eSprinter (Stromverbrauch in kWh/100 km kombiniert: 37,1; CO2-Emissionen in g/km kombiniert: 0) und eVito Kastenwagen (Stromverbrauch in kWh/100 km kombiniert: 20,5−24,9; CO2-Emissionen in g/km kombiniert: 0). Fahrzeuge von links nach rechts. Aufnahme aus dem Jahr 2021. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Archive: 21C0112_001)Mercedes-Benz EQV (EQV 300: electrical consumption in kWh/100 km (combined): 26.4-26.3; CO2 emissions in g/km (combined): 0), eSprinter (electrical consumption in kWh/100 km (combined): 37.1; CO2 emissions in g/km (combined): 0) and eVito Panel Van (electrical consumption in kWh/100 km (combined): 24.9-20.5; CO2 emissions in g/km (combined): 0). Vehicles from left to right. Photograph from 2021. (Photo signature in the Mercedes-Benz archive: 21C0112_001)

В Україні протягом минулого року продали 2919 легкових та 557 малотоннажних комерційних автомобілів Mercedes-Benz, що є одним з найуспішніших показників за роки продажів автомобілів компанії у нашій країні.

За даними компанії «АвтоКапітал», офіційного дистриб’ютора Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО), така кількість проданих автомобілів вивела компанію на перше місце у преміум-сегменті. В цілому ж Mercedes-Benz зайняв 12-й рядок у рейтингу брендів в Україні, чиї автомобілі продавались найкраще.

Крім того, найуспішнішим минулий рік став і для підрозділу сервісного обслуговування – продажі запасних частин та аксесуарів також оновили свій рекорд.

Варто зазначити, що легковий підрозділ бренду Mercedes-Benz в Україні завершив 2021 рік, очолюючи український преміум-сегмент в умовах непростої ситуації в усьому світі, зумовленої дефіцитом напівпровідників. Цей успіх був стабільним упродовж року – незважаючи на серйозну конкуренцію у рамках німецької трійки за підсумками року зірковий бренд фінішував на першому рядку. Кращі показники продажів продемонструвало сімейство позашляховиків GLE, GLE Coupé та GLS із загальним обсягом продажів – 1698 одиниць, за ним іде представницький седан S-Класу (380 одиниць). 

Також можна було спостерігати неймовірний успіх нового S-Класу – вперше в історії компанії в Україні продажі седана перевищили 300 проданих автомобілів! Рекордні результати продажів показав і G-Клас, замикаючи «п’ятірку» лідерів із позначкою у 273 одиниці. Українські клієнти є пристрасними шанувальниками високодинамічних моделей Mercedes-AMG, про що свідчать продажі – 374 одиниці за 12 місяців.

Одним з головних показників став запуск суббренду Mercedes-EQ із повністю електричними моделями EQC та EQA – на початку минулого року він відсвяткував свою прем’єру в Україні, а наприкінці 2021 продемонстрував вражаючий підсумковим результатом продажів – 114 одиниць. При цьому, незважаючи на те, що втричі було збільшено виробничі квоти, попит на моделі EQ перевищував пропозицію. 

«У 2021 році ми впевнено перевершили рекордні показники попереднього року та стали безперечним лідером преміальних автомобілів на ринку України. У ювілейний для нас рік – 20 років від дня заснування представництва в Україні – нам вдалося другий рік поспіль підтвердити своє лідерство. Я хотів би від щирого серця подякувати нашій команді по всій Україні за цей видатний результат. Основними драйверами продажів традиційно став клас великих позашляховиків і, звичайно, наш флагман представницький седан S-Класу. У 2022 році ми хочемо продовжити зростання і насамперед ми орієнтовані на зміцнення нашої позиції технологічного лідера, враховуючи лінійку інноваційних преміальних електромобілів та їхню безпрецедентну популярність у наших клієнтів» – зазначив Валерій Анохін, генеральний директор компанії «АвтоКапітал», коментуючи підсумки 2021 року.

Нагадаємо, у першій половині року українські клієнти побачать одразу три новинки сімейства Mercedes-EQ: електричний седан класу люкс EQS, електричний седан бізнес-класу EQE і компактний кросовер EQB. Крім того, у другій половині року буде представлено нове покоління кросовера GLC.

До речі, ситуація у сегменті комерційних автомобілів також складалася сприятливо для Mercedes-Benz. У 2021 році продажі Mercedes-Benz в сегменті легких комерційних автомобілів(557 одиниць) зросли на 19%, перевищивши рекорд, встановлений у 2019 р. Завдяки оновленню V-Класу та Vito, а також стабільному попиту на Sprinter у різних модифікаціях, бренд суттєво покращив конкурентні переваги на ринку легких комерційних автомобілів. Провідними факторами зростання минулого року стали нові комплексні рішення у різних сегментах (включаючи різні кузовні надбудови та модифікації, фінансування та страхування) та збільшення продажів корпоративним клієнтам. Преміальний мінівен V-Класу (160 одиниць) став лідером ринку серед люксових комерційних автомобілів.

Дилерська мережа Mercedes-Benz в Україні знаходиться на шляху якісного розвитку із застосуванням нової концепції автомобільного рітейлу MAR2020 (Modern Architecture at Retail), що передбачає цілий спектр різних технологій та рішень не тільки в сучасній архітектурі дилерського центру, але й у новому підході до процесу преміального обслуговування клієнтів. У рамках нової концепції на даний момент ведеться будівництво новітнього інноваційного центру в Києві та активно здійснюється процес діджиталізації всіх робочих процесів.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Mercedes представила розкішний концепт Vision EQXX з запасом ходу тисячу кілометрів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version