Німецький автовиробник випробовує оновлені Mercedes-AMG E53 з плагін-гібридною силовою установкою одразу у двох варіантах – у кузовах седан та універсал. Судячи з фото, машини отримають решітку радіатора Panamericana.
Також суттєвих змін зазнали передній та задній бампери, а також повітрезаборники. Фотографи також дозволили роздивитись нову потужну гальмівну систему з червоними супортами.
Звичайно, найвиразнішою ознакою спортивних машин є вихлопна система з чотирма патрубками. Круглі наконечники на випускному тракті кажуть, що перед нами саме E53, а не більш екстремальний E63.
Дорестайлінгова модифікація плагін-гібриду від Mercedes-Benz оснащувалась силовою установкою у складі матиме 3,0-літрового шестициліндрового бензинового двигуна, невеликої акумуляторної батареї та електродвигуна, який інтегровано у трансмісію. Таким чином, силова установка може забезпечити загальну потужність близько 510 к.с.
Незалежно від остаточних цифр, E53 має бути значно потужнішим за E450. Останній має в своєму арсеналі 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун, який розвиває 375 к.с. потужності і 500 Нм крутного моменту. Модель також має технологію м’якого гібрида та функцію EQ Boost, яка може забезпечити додаткові 23 к.с. при розгоні.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Mercedes-Benz EQE отримав інноваційну систему паркування.