Компанія Tesla вирішила зменшити використання кобальту при виготовленні акумуляторів до електромобілів.
Це дозволить американцям знизити вартість автівок бренду.
Раніше такий підхід американська компанія уже використала при виготовленні промислових батарей.
Тепер же після остаточного рішення Ілона Маска Tesla перейде з нинішніх нікель-магній-кобальтових (NMC) батарей на літій-залізо-фосфатні акумулятори (LFP).
LFP-батареї були менш популярні в електромобілях, так як вважалось, що вони мають нижчу електроємність. Однак китайці з CATL заявили, що тривалий час працюють над цією проблемою і близькі до її вирішення.
Якщо Tesla почне встановлювати в електромобілі LFP-батареї, то зможе звести до мінімуму використання дорогого кобальту, який обходиться компанії в 35 500 доларів за тонну.
Таким чином, при підписанні контракту з CATL, Tesla знизить собівартість акумулятора на двозначний відсоток, а це вплине і на кінцеву вартість електромобілів бренду.
Як раніше повідомляв Autogeek, технології електромобілів Tesla на шість років випереджують електроніку гігантів автопрому Toyota і Volkswagen. До такого висновку прийшли інженери після того як на замовлення японської компанії Nikkei Business Publications розібрали Model 3 і з’ясували як працює технологія Hardware 3.
По матеріалах: reuters.com.